loading...
گیم رویال | نقد بازی,دانلود,تریلر
آخرین ارسال های انجمن
Amirali بازدید : 138 1393/10/04 نظرات (0)

دوران ویکتوریایی لندن به‌سوژه‌ای بسیار خوب برای توسعه‌ی سناریو فیلم‌ها و گیم های ویدئویی پدید آم است. اغلب این الگوگیری‌ها از دوران ویکتوریایی در آخر به همان رخدادهای واقعی قصه‌های پیرامون این موضوع مرتبط می‌شود که دیگر چیزی جزء کلیشه‌ در چنته خود ندارند...

از این رو عنوانی نو پا به میدان می‌گذارد تا دنیای متفاوتی از دوران مذکور را برای مخاطبان به تصویر بکشد؛ دورانی مملو از گرگینه‌های بی‌رحم همراه با اتمسفر و سلاح‌هایی متفاوت از آنچه همیشه در خیل عظیم کلیشه‌ها مشاهده کرده بودیم. نام این عنوان تازه چیزی نیست جزء The Order: 1886 که می خواهد از نهایت پتانسیل لندن در قرن نوزدهم استفاده کند.
نخستین جرقه‌های ساخت بازی توسط «رو ویرِسوریا» (Ru Weerasuriya) یکی از موسسان Ready at Dawn صورت گرفت. ایده‌پردازی‌های بازی از سال 2005 آغاز و پس از انتشار «زنجیرهای آسمان» تقریباً کار نویسندگی بازی با داستانی واقعی-تخیلی (!) شروع شد. در سال 2007 با انتشار «فرقه اساسین» جهت داستان عوض شد؛ زیرا سازنده شباهت‌های فراوانی بین داستان خود و بازی مذکور دید؛ مانند وقایع بازی که در اصل قرار بود در اورشلیم جریان داشته باشد.
در نهایت توسعه بازی در 2010 شروع و «فرقه: 1886» برای اولین‌بار در مراسم E3 2013 با یک نمایش CG معرفی شد. همین‌طور توانست به‌یکی از برگ‌های برنده سونی در زمینه انحصاری تبدیل شود. به‌طوری طبق گفته‌ی سونی این عنوان قرار است تا در کنار «آنچارتد 4» بیش از پیش قدرت PS4 را نشان دهد. لازم به‌ذکر است که علاوه بر سازنده‌ی اصلی، «سانتا مونیکا» – که مجموعه‌ی درخشان «خدای جنگ» را در کارنامه دارد – در طی پروسه‌ی ساخت بازی همکاری خواهد داشت.

نگاهی کلی بر سازنده

این استودیو در سال 2003 توسط Ru Weerasuriya, Andrea Pessino, Didier Malenfant و اعضای سابق استودیو «ناتی‌داگ» در ایالت «کالیفرنیا»ی آمریکا تاسیس شد. البته شایان ذکر است که دیگر اعضای این استودیو از کارمندان سابق «بلیزارد» هستند. کار اصلی این استودیو ساخت عناوین مختلف برای کنسول‌دستی PSP بوده است. از جمله بازی‌های آنها می‌توان به عنوان Daxter – با متای 85 – و دو نسخه فرعی از «خدای جنگ» با نام‌های «خدای جنگ: زنجیرهای آسمان» – با متای 91 – و :خدای جنگ: روح اسپارتا» – با متای 90 که با همکاری سانتا مونیکا ساخته شد – اشاره کرد. علاوه بر آن نیز وظیفه پورت بازی Okami بر روی Wii را داشته‌اند که شامل کنترل‌هایی جدید می‌شد. از آخرین کارهای استودیو می‌شود به کالکشن «ریشه‌ها» اشاره داشت که شامل دو نسخه «زنجیرهای آسمان» و «روح اسپارتا» بود. این کالکشن علاوه بر اینکه دارای گرافیکی بهتر بود، از «دوال‌شاک3» و «Stereoscopic 3D» بهره می‌برد. شایان ذکر است که این اولین «خدای جنگ»ای بود که از این قابلیت استفاده می‌کرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 150
  • بازدید کلی : 12,984